Ikhmals' wife
Laporr weihhhh . encik ikhmal tak galak makan malam pulak . erm2 :(
PERFECTION





im not too strong mum :'(
Saturday 2 February 2013 | 21:21 | 0 Students


hyeppp . kali nie scha nk citaa psaii ape eh ? schaa sdihh gilaa lhaa nie . asa nak pelokk sumone . *pinjam bhu? * hmm .. abang , adekk mintakk maaf sebab buang relayy . adekk nak mcg abang pounn takodd ='( adek mintakk maaf sgd3 tauu . adekk mmg taksukaa citaa msalahh adekk . and thanks for capital I sebab sudi dgar msalah akuu .

adekk mmg adaa problem besaq abangg . adek takde niat nk buang relayy . dgn relayy tuhh adekk sakitkan hati ramaii org . adekk harap abang faham adekk .. sbb suatu hari nanti . bilaa adek dh ready dgn pengakuan tuhhh , baru adekk story . adek mintak maaf abang HAZIQ ! :'(

and you fvckk , peliss jgan kcau hidopp aku lagii . sudah2 lhaa hncurkann relayy akuhhh . aku sikit ponn tak kcaw teloq hampaa . aku mintak sgt3 . berhentii kcau akuu . berhentiii !! stopp3! . aku tauu dua ekoq jahanam tuhh dah happy bilaa aku single spenohnyaa  buad ex akuu lagii bncii akuu . lagii taknakk tgk mukaa akuu . puas gilaa kann ashraf ??? kimie ? aku mmg tak redha hmpaaa !

dahhh memang penad schaa jd kuadd . dh penad sgt3 . apaa lagi yg depaa tak puas hati dgn schaa ? schaa pounn tktauuu . dekatt sini , dekat sch baruu nie mmg schaa takudd nk story dekat org . nasib ada sorg hmbaa Allah nie mmg fham prasaan schaa . tengs kawan =')

auchhhh , mmg schaa sdihh gilaa keh skrg ? naseb baikk adaa bestie plus twin tercintaa schaa . IZZA , . im truly love youhhh baby :* . kay lhaa , smpaii sini jelaa citaa kitaa eh ? nnti schaa citaa lg . INSYAALLAH . much love readers :*





Post a Comment





Older Post | Newer Post